ماه رمضان
دوقلوهای پارسی
آشنا یعنی همخانه« من » در دیار «تنهایی » ، هم میهن من در سرزمین غربت
باسلام دوستان ببخشید اگه دیر به دیر وبلاگم روبه روز میکنم سرم خیلی شلوغه ماه رمضان اومد 15روز ازش رفت ومن ناگفته ها دارم دلم خیلی گرفته نمیدونم شاید مشکل خود من هستم ویاشاید زیادی فکر میکم ،زیادی فکر میکنم به اونایی که سر سفره افطار وسحر چیزی برای خوردن ندارن وازون طرف توبرج میلاد انواع غذاها سرو میشه طعم های متفاوت وقیمتهای متفاوت وبا ارقام بالا حالا کار ندارم آیا کسایی که برای افطاری به اونجا میرن فکر همنوع خودهستن ماه مهمانی خداست پس بیا ماهم برای این ماه ارزش قایل بشیم وبه فکر همنوع خود باشیم بعضی وقتها لازمه باخدا رودر روبشیم وچشم تو چشم دستهامون به سمتش دراز کنیم مطمئن باشید خدا هیچوقت دستامون پس نمیزنه ای بیماری که روتخت بیمارستانی خدا در همین نزدیکیست ای کسی که از همه جا رونده ومونده شدی خدا در همین نزدیکیست وهمه ما با انواع مشکلات خدا روفراموش نکنیم دستامون روبه سمتش دراز کنیم میگره دستامونو به این یقین دارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : مهران ومهرداد

درباره وبلاگ

این وبلاگ درباره موضوعات دوقلوها وجوانان هست
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوقلوهای پارسی و آدرس mehrdan68.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 57
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1